دومین قسمت یادگاران مرگ، پرانتظارترین فیلم 2011 شد
نوشته شده توسط : علی

طبق نظرسنجی جدیدی در مورد فیلم هایی که بیشتر از همه انتظار اکران آنها در سال 2011 میلادی می رود، فیلم سینمایی هری پاتر و یادگاران مرگ – بخش دوم هم انتخاب شده است. یک چهارم مردان و زنانی که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، انتظار اکران این فیلم را در تیرماه آینده می کشند.

بقیه فیلم ها هم قسمت جدید گرگ میش و هنگ اور 2 بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نظرسنجی، به این لینک مراجعه کنید.

اطلاعات تکمیلی از مهر:

به گزارش مهر، به نقل از هالیوود ریپورتر در نظرسنجی که موسسه فاندنگو از 1000 علاقمند پیگیر سینما انجام داده بیشترین انتظارها برای نمایش آخرین فیلم از مجموعه سینمایی هری پاتر صرف می‌شود که پانزدهم ژوئیه 2011 ( 25 تیر 1390) روی پرده خواهد رفت.

فیلم “داستان دنباله‌دار گرگ و میش: شکست‌: قسمت اول” در رتبه دوم فهرست انتظار سینما دوستان قرار دارد. این فیلم 18 نوامبر آینده ( 27 آبان 90) اکران می‌شود.

در مورد دو فیلم یاد شده درصد زنان و مردانی که بی‌صبرانه اکران این فیلم‌ها را انتظار می کشند تقریبا برابر است. اما فیلم رده سوم فهرست انتظار دومین قسمت کمدی محبوب “خماری” است که بیشتر مردان در انتظار اکران آن هستند. “خماری 2″ 26 ماه مه ( 5 خرداد 90) به نمایش در می‌آید.

در این نظر سنجی ناتالی پورتمن، پنه لوپه کروز و آنجلینا جولی در میان بازیگران زن به عنوان محبوب‌ترین بازیگران شناخته شدند. در حالی که در میان بازیگران مرد رتبه‌های اول به ترتیب در اختیار جانی دپ، رایان رینولدز و رابرت داونی جونیور قرار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 59
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 10 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: